FANDOM

Aleksandra Zając - polska pracownica Mojang AB, a dokładniej pracuje w Polskim Pomocnikowi Klienta Mojang'u AB.

Życiorys Edytuj

Ola urodziła się w Tarnobrzegu, 13 sierpnia 1980 roku. Od dziecka lubiła gry i zwierzęta, więc dlatego została Fryzjerem i Weterynarzem.Gdy nadarzyła się okazja, Aleksandra zaczęła pracę w Mojang AB, jako Polska Pomocnica Klienta. Lubi czytać książki i grać. Od 2014 roku jej chłopakiem "na odległość" jest Dinnerbone. W marcu 2015 roku zaczęła prowadzić swój własny salon weterynaryjny "Cztery Łapy". Ma 4 koty, dokładniej dwie kocice i dwa koty. Znamy tylko imię jednego kota, czarnego Andrzeja, ma prawie rok. Ola posiada rodziców Andrzeja i jego siostrę, lecz nie znamy ich imion. Mieszka w którymś z bloków, przy ulicy Stanisława Wyspiańskiego, w Tarnobrzegu. Planuje wziąć ślub z Nathan'em w Tarnobrzegu, gdy on jej się oświadczy.

Zasługi w Minecraft'cie Edytuj

Nikt nie wie że tak naprawdę Zmiana języka w Minecraft'cie pojawiła się wtedy gdy Aleksandra doszła do Mojang'u. Ona wymyśliła Szmaragdy zamiast Rubinów. Tak naprawdę Znaczniki są dzięki niej, dała tylko pomysł.